Tuesday, January 14, 2020

悲痛莫名

想不到今年我经历了亲人过世的痛苦。 弟弟上个月心脏病发突然去世了。 悲痛莫名。。。 我依然无法的接受这个消息。 当我趕去医院的太平间时, 看到他冰冷的屍体时, 我控制不住的痛哭起来。。 这几年來我与他接触比较多。 很多记忆也是是无法忘怀的。 小时的记忆也一一的再次出现在腦海中。 我希望时间可以冲淡。 朋友对我说人死不能復生, 就当他移民外国了。 没回来了。 这样子伤痛会减少。 但我由始至终还是无法做到。 父母亲老了, 弟弟的身后事就由 我们兄弟帮忙做了。 还好可以给弟弟一个像样的哀事。 也谢谢各位亲戚明友的支持。 两晚的哀礼都坐满满的亲戚朋友。 给弟弟熱熱鬧鬧的走完人生最后一程。

1 comment:

  1. I was diagnosed as HEPATITIS B carrier in 2013 with fibrosis of the
    liver already present. I started on antiviral medications which
    reduced the viral load initially. After a couple of years the virus
    became resistant. I started on HEPATITIS B Herbal treatment from
    ULTIMATE LIFE CLINIC (www.ultimatelifeclinic.com) in March, 2020. Their
    treatment totally reversed the virus. I did another blood test after
    the 6 months long treatment and tested negative to the virus. Amazing
    treatment! This treatment is a breakthrough for all HBV carriers.

    ReplyDelete